Csodálatos ősz / Amazing Autumn


Valamikor 2003 környékén jöttem rá, hogy hiába nem Amerikában élek - hangulatos halloweeni filmeknek köszönhetően -, ünnepelhetek minden október 31-én. Első években csak megnéztem a Hocus Pocus című filmet, majd elolvastam (minden évben, rituálisan) Jerry Seinfeld és James Bennett illusztrátor Halloween című könyvét.

Ez később bővült kedvenc sitcom epizódok megtekintésével, apró dekorációkkal, és egyre nagyobb társasággal. 2010-től egész estés bulival, kosztümökkel, sok-sok édességgel és töklámpás faragással! Érdekesnek találom, hogy körülbelül (noha nem születtem bele a Halloween ünneplésének hagyományába) 20 év alatt kinőttem (felnőttem) a nagy felhajtást! Megváltozott a családi helyzet is... de ennek ellenére mindig az ősz lesz a kedvenc évszakom, ez a különleges hangulatú este miatt!


Íme néhány kedvenc őszi képem:










csvera © photographs