Utazások... Írország / Ireland


Három éves korom óta sok helyen jártam a világban (Olaszország, Görögország, Csehország, Svájc, Anglia, Skócia, Írország, Franciaország, Németország, Austria, Szlovákia, Szlovénia, Románia, Amerika), de nincsenek mindenhonnan jó minőségű képeim. Nem is volt mindig jó fotógépem!

Érettségi után sokáig nem tudtam mi legyek, ha nagy leszek. Egy pillanatra, azt hittem, hogy a fényképezés kell, hogy a szakmám legyen, de egy hónap gyakornokság után, úgy döntöttem, a legkedvesebb szenvedélyemet nem akarom munkaként űzni. Így nem lettem profi fotós, de sosem fogok lemondani a szép fotók készítéséről!

Mivel nem volt még megfelelő masinám, amikor Skóciában voltam (a kedvenc helyem), nagyon örültem, hogy pár éve eljutottam Írországba - ahol egy-két hasonlóan fantasztikus helyet láttam... 

A blogomat leginkább azért szerettem volna rendbe tenni, hogy ennek az utazásnak a felvételeit megoszthassam.


Íme néhány kedvencem:




Howth Cliff Walk (Green Route)



Dublin utcái / The streets of Dublin


Külváros / Suburb


Felfedezőút a P.S. I Love You című film forgatási színhelye felé... / Excursion


csvera © photographs