Inktober / Nem minden fekete-fehér


Sok éve hallottam már az Inktoberről, mire magam is részt vettem benne: művészeti kihívás, amelyet Jake Parker művész tervezett, a tussal való készségek fejlesztésére, saját maga számára, de globális alkotói láz lett belőle! 

2020-ban alkottam valóban papíron, tollal, de a rajzaim - noha nem rosszak -, szerettem volna, ha mindig valami egységes stílust követnének. Ennek érdekében 2019 és 2023-ban digitálisan dolgoztam. 

2020-ban, nem fejeztem be az utolsó rajzot. 2021-ben egy szerelem vette igénybe minden időmet és erőmet. 2022-ben a felmondási időmet töltöttem (és novemberi munkákat is elvégeztem...) Majd 2023-ban a saját könyvem főszereplőjét használtam fel. Tollat ragadtam, de a fejemben levő elképzeléseket photoshopban tudtam csak megvalósítani. Talán "csalás", de így tetszik és örülök, hogy megcsináltam az idei feladványokat.


Íme minden eddigi rajzom:


















csvera © designs

Copyright disclaimer! I do NOT own the pictures used for some of the illustrations. 
All rights belong to its rightful owner/owner's. No copyright infringement intended. For promotional purposes only.