Milyen színű a szívem? / Az én könyvem


Kiadót keresek!

Szabadúszóként dolgozom alapvetően, de volt egy főállásom két évig. Miután felmondtam, nem tudtam hogyan tovább… de azt tudom, hogy iskola és munka mellett, sosem volt erőm és időm a saját projektjeimre. 

Gondolkodni kezdtem és felmerült bennem egy Design & én könyvnek a gondolata. 
A mesterségem és más alkotók (ötletek) előtti tisztelgés: 40 alkotási stílus, 40 viselkedésbeli fejlődési ponttal, közelgő 40. szülinapomra!

Írni kezdtem a történetemet, de mélyebb volt a mondanivalóm, mint ami egy dizájn kiadványba illett volna.
Nem folytattam hát (később fejeztem be!), mert túl negatív volt a „stílustalanságomhoz” való hozzáállásom… 
Ezután, egyik este egy rövid mese kirajzolódott előttem, a múzsám súgta és körülbelül 8 hónap alatt elkészítettem a 152 oldalas, saját, önálló, szerintem csodálatos könyvemet. 

A megjelenést ünneplő bejegyzés volt az eredeti ötletem, de mivel még csak keresem a megfelelő kiadót, gondoltam – addig is –, megosztok a művemből pár részletet.

Hátha valaki beleszeret úgy, ahogy én szeretem! 


"A szerző tini korára visszanyúló és időben előrehaladó naplóbejegyzései képezik az alapot, ezeket kommentálja mai fejjel, mutatva azt az utat, amit megtett saját személyiségének elutasításától, a rendkívül komoly magával folytatott harcoktól, rossz közérzettől az elfogadásig, pozitív életszemléletig, életigenlésig, miközben átmegy a felnőtté válás stációinak keserves nehézségein is: párkapcsolat, elköltözés otthonról, munka. Kreatívan vizsgálja önmagát, és mutatja be ezt az utat, nagyon ötletesen, végig ironikus hangnemben, ami nem egyszer vicces.” 

egy számomra értékes szerkesztői vélemény










csvera © designs