Üdvözöllek!

 
Ezt a blog felületet közel 10 évvel ezelőtt hoztam létre az első projektem számára, amikor is 1 éven keresztül, minden egyes nap kiraktam egy fotómat. Összesen 366 posztot. Amatőr fotós vagyok, hobbiból fényképezek, de sok munkát és figyelmet teszek a felvételekbe, amiket készítek. Büszke vagyok, hogy teljesítettem anno a célomat, most viszont a blogom ezen részét megszüntettem, más felépítést készítettem.


Egy rövid bemutatkozás:

Az Altomonte Kulturális Szolgáltató Betéti Társaság munkatársaként: alkotó tevékenységet vállalok.
Könyvtördelés, borítótervezés, kiadványszerkesztés a fő profilom. Szenvedélyem a rajzolás, grafikusként dolgozom, és megjelenésre vár az első önálló könyvem (én írtam, terveztem és rajzoltam). 

Jó kézügyességgel rendelkező, az élet minden területén maximalista ember vagyok.
Szeretek kreatív és jó minőségű munkát végezni!


Tanulmányaim:

1990 - 1998    Váli utcai Általános Iskola    
2000 - 2004    Kürt Alapítványi Gimnázium
2010 - 2013    Kodolányi János Főiskola
                        (Kommunikáció és Médiatudomány szak)

Szaktanfolyamok:

2007 - 2008    MÚOSZ Bálint György Újságíró Iskola
                        (Laptördelő, képszerkesztő szaktanfolyam)

2009 - 2010    Ruander Oktatóközpont
                        (Webdesigner tanfolyam, Adobe Illustrator, Photoshop, Indesign tanfolyam)

Gyakorlat:

2005 - 2007    A Római Magyar Akadémia hivatalos, intézeti programjait fotóztam.
2008 - 2009    Szakmai gyakorlatot végeztem a Figyelő, Sanoma szerkesztőségében.


Munkáim:

2014           Corvina kiadó bízott meg először kiadványtervezéssel és tördeléssel.
                    Galgóczi Dóra: Férfiak félálomban 
                    Az én testem - Tinilányok kérdései, Hoppál Bori válaszai

2015           Kossuth kiadónak készítettem, terveztem borítókat és teljes köteteket.
                    Megjelentek rajzaim a Torzon borz számol, és Torzon borz, a felfedező
                    valamint a Mesés Barangolások  I. & II. könyvekben.
                    Illusztráltam egy mesét (Buzsák) a Manó könyvek kiadó kiadványába: Sokszínű mesék

2016           A Kossuth kiadónak készítettem borítókat és teljes köteteket (több, mint hetvenet).
             
2017           A Corvina kiadó megbízásából megjelent legutóbbi munkám:
                    10 aranyszabály avagy hogyan éljünk 10 évvel tovább (borítóterv, tördelés, grafikák). 
                    Illusztráltam és terveztem két kötetet a Manó könyvek kiadónak. 
                    Ventus Libronak is terveztem kiadványokat.

2018           Noran Libro bízott meg az utóbbi években borítótervekkel és teljes kötetek tervezésével.

2020           A PLATINUM Natural munkatársaként két évig készítettem online és offline grafikákat.

2021           
Frekot Erika: Az én XIII. kerületem (mesekönyv a kerületről)
                    Tervezés, tördelés és illusztrálás, a Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat megbízásából.

2022           A PEN Club – Martin Opitz Kiadó jóvoltából, megjelent három kötet, amiken sokat dolgoztam.
                    Eva Mairovitz Massarani: Finis Transilvaniae - Egy hang az időből
                    Eric Jozsef  / Dario Rivolta: Az igazi Berlusconi 
                    Roberto Barbolini: Vámpír ismerőseim


Kellemes nézelődést kívánok a fotóblogomhoz és itt vannak részletek a portfóliómból: 1 & 2